Tuesday 1 March 2011

HTC Desire - CyanogenMod 7 Nightly

Μετά από το χρόνιο πρόβλημα εθισμού που είχα με την OXYGEN, είπα να δοκιμάσω κάποιες ρομ. Στην παρούσα φάση του Gingerbread 2.3 δυστυχώς θα έχω πάντα το κόλλημα πως οι νέες "βιβλιοθήκες" δεν παίζουν αρκετά είδη αρχείων βίντεο το οποίο με έχει χαλάσει άσχημα. Πολύ άσχημα. Έχω 10+ βίντεο κατεβασμένα με TubeMate και ζήτημα να παίζουν τα δύο (νομίζω μόνο ένα παίζει). Ξενέρωμα φουλ.

Τέλος πάντων, αυτός ήταν ο λόγος που άρχισα να αλλάζω ρομ και είπα μετά από πολλούς μήνες να δοκιμάσω την CyanogenMod. Την αγάπησα για διάφορους λόγους. Θα προσπαθήσω να αναφέρω μερικούς.
 
Έχει πολλά έτοιμα Wallpapers. Ακούγεται περίεργο αλλά μου αρέσει γιατί είναι η μόνη που έχει προσέξει.

Εκτός από wallpapers, έχει και Theme Choser. Πολύ βολικό αν και προς το παρών έχει μόνο 3 themes και δεν έχω βρει ακόμα αν μπορείς να προσθέσεις...







Το Lockscreen είναι παραμετροποιήσιμο. Εκτός του Vanilla Lockscreen, έχει επιλογή για Rotary, Rotary revamped και Lense (miui style).

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι μπορείς να προσθέσεις μια έξτρα επιλογή στο Lockscreen που στο ξεκλείδωμα να ανοίγει όποια εφαρμογή του ορίσεις. Στο screenshot κάτω θα δείτε, έχω ορίσει το μεσαίο κουμπί να μου ανοίγει τον browser.


Επίσης έχει Music Controls στην Lockscreen τα οποία είτε ρυθμίζεις να εμφανίζονται όταν παίζει η μουσική, είτε ανερξαρτήτως αν παίζει μουσική ή όχι.

O Browser έχει την γνωστή πλέον επιλογή Incognito Mode όπου σερφάρετε ανώνυμα στο δίκτυο.

Τα Phone Goggles είναι κάτι που μάλλον δεν θα χρειαστώ εγώ αλλά φαίνεται ενδιαφέρον το ότι υπάρχει σαν επιλογή. Σου δίνουν την δυνατότητα να ρυθμίσεις τις εξερχόμενες κλήσεις.

Αυτά είναι κάποια που είδα λίγο στα γρήγορα και σκέφτηκα να γράψω.. πραγματικά αξίζει μια δοκιμή με την συγκεκριμένη rom αν θέλετε να παίξετε λίγο με φρου φρου και αρώματα! Εδώ θα βρείτε την τελευταία έκδοση για να κατεβάσετε. Αυτή τη στιγμή που τα γράφψ εγώ έχω την cm_bravo_full-8.zip

Ένα από τα τελευταία αρνητικά είναι πως το μέγεθος της δεν χωράει στο HBOOT της Oxygen που δίνει 330MB ελεύθερα αλλά έρχεται με την δική της λύση που δεν είναι και τόσο κακή με 300MB.

2 comments:

  1. Φαίνεται πολύ όμορφη! Έχεις παρατηρήσει κανένα σοβαρό bug? Φαντάζομαι με το OTA του nexus η stable έκδοση είναι κοντά..

    Ευχαριστούμε για το review

    ReplyDelete
  2. Προς το παρών δεν έχω δει σοβαρό bug... έχει το κλασσικό που όταν παίρνεις ή σε παίρνουν τηλέφωνο το 1 δευτερόλεπτο δεν δουλεύει το μικρόφωνο του τηλεφώνου οπότε δεν μπορείς να βιαστείς να μιλήσεις :Ρ

    Τώρα βγήκε η nightly 11... ίσως το φτιάξανε... πάω να δοκιμάσω ;)

    ReplyDelete

HFR 60fps on any video using SVP Project and MPC-HC

Delete MPC-HC and reset settings (you will be asked by uninstaller) Visit > https://www.svp-team.com/wiki/Download Download > SPV...